.

.

onsdag 13 april 2011

Ledig onsdag

Tuffs har iaf den vackraste sov platsen i hela huset :)

Och vad mycket vi har hunnit göra, inte ett dugg nyttigt men ändå :)
Killarna var ute i över en timme och 20 minuter och lekte i förmiddags när vi kom hem med Tuffs, men vad svårt dom har att leka själva jag tror dom var inne iaf 5ggr var och beklagade sig vad den andra gjorde.
På eftermiddagen gick vi och spelade fotboll på fotbollsplanen en stund (jag var tvungen fast det tog emot för Leo har bönat och bett förhandlat och gråtit större delen av dagen för att han så gärna ville gå ner och spela) men vad kallt och ruggigt det var, men jag förenade lite nytta med nöje. Jag ställde nämligen in en lax pudding i ugnen innan vi gick ut :)
Första gången jag lagar laxpudding och receptet kommer återigen från jobbet, Jag hade tvärr i för mycket spenat, men det gick att peta bort och nu vet jag till nästa gång.
Sen efter middagen frågade de igen om dom fick gå ut och åka sparkcukel, större delen av tiden bråkade dom om vem som skulle ha den men ändå, ska ta mig iväg och köpa en ny till Robin som är till lite större killar :)
Kul att dom kan vara ute så mycket själva nu för det är ju så bar med massa frisk luft.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)