.

.

måndag 16 maj 2011

I form

God morgon på er alla.

Idag har jag varit inne på I Forms sida som är en underbar sida med massa läsning.

Jag fastnade först för den här artikeln om optimal fett förbrännig.

Med schema varja dag men olika blandningar av motion och mat MEN jag är ingen schema människa, jag har jätte svårt att äta avokado lax och en halv macka kl 17.00 för att det står det.


Hur är du??

Är du en schema människa så är det här en toppen lösning för dig. Men jag tänker lusläsa allt iaf för att ändå få ett hum om mat VS motion och hur mycket det förbränner osv.


Klicka på bilderna så kommer du till deras sida.


Ha en underbar dag så länge, här hos oss har vi sol och en kolsvart himmel, jätte konstigt väder med andra ord YY





1 kommentar:

Jannie sa...

Intressant läsning!
Måste ta tag i mitt springande o bättre kost vanor igen.Är för jäkla lat jut nu!

Va kul att du kikade in hos mig!
O tack snälla för den söta kommentaren!
Hoppas du får en härlig vecka!KRAM

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)