.

.

lördag 24 september 2011



I dag skiner solen men jag har inte hunnit njuta, (igår satt jag faktiskt på balkongen i en halvtimme med en espresso och fick lite sol) jag gick över till mamma och pappa på förmiddagen och lämnade killarna där så jag kunde vila lite (om det håller i sig så här kommer jag kunna gå och jobba på måndag jippiii).

Jag har nu provat mitt Biggest loser och jag tog på den lättaste svårighetsgraden i 20 minuter och jag kan säga att jag var svettig efteråt :)


Men jag vägde mig faktiskt på Wii fit plus för jag har inte förstått hur man väger sig på det andra. och .................... 1,3 kg - det ni. Men det har ju inte alls med träning att göra eftersom jag inte tränat en minut på 3 veckor utan det är nog för att jag dragit näer på godis och efterätter.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Grattis till ditt minus... det kommer att bli kanon nu när du frisknar till och kan börja träna också!
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)