.

.

onsdag 4 januari 2012


God morgon, toodeloo och tjingeling.
Ja vad ska man säga ??...
Leo verkar piggare (det märks när han börjar jäklas igen :) men Robin ligger idag.
Känner mig onyttig och rastlös, bloggvärlden är full av inlägg om mat träning och hälsa och själv kan jag inte göra nåt (känner mig stolt när jag går ett varv runt huset med hunden) alla är helt igång med nya tag nu efter ny år, det tycker jag är inspirerande  =)
Längtar tills jag blir frisk och kan ta tag i träningen igen och när lovet är slut är det också slut på godis och fikabröd igen.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Du får göra som jag gör. Skit alla bloggar om träning och tusen sätt att gå ner i vikt. Du gör det du kan och orkar i din takt.

Hoppas verkligen att alla blir helt friska hos er snart!!

Att vara någons fru sa...

Så himla fina ni är!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)