.

.

onsdag 18 januari 2012

Så himla gott


Jag har hittat något som är så himla gott!!!
Nämligen den här......
Jag köpte den för ganska länge sedan då de reade ut dom på Pulsen (en affär där jag bor) för endast 2 kr så jag tänkte att det e ju perfekt att prova när det nästan är gratis och i förrgår så provade jag den och den var så sjukt god. Smakade precis som en chokladkaka typ brownie och med nötter i och jag gillar verkligen nötter i kakor eller choklad. Den är helt perfekt att äta till en kopp kaffe istället för att dricka en shake. Och perfekt på fredags fikat då jag suktar då alla andra fikar.
Men jag var i centrum idag för att köpa fler och tror ni det fanns några ?? Neeeej så klart inte, inte på nån affär så jag har googlat och letat nu på kvällen och dom finns tydligen på Rusta så Micke ska försöka hinna dit i morgon och köpa några. Hoppas hoppas hoppas att dom har dom =)

1 kommentar:

IngelaMollly sa...

En perfekt kombination! Har aldrig testat dem...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)