.

.

onsdag 18 januari 2012

Visst är dom söta =) Leo drog ut stolen så Tuffs kunda sitta brevid honom när han åt. Tänk att så hade jag det också när jag var lite nfast vi hade köks soffa då vår hund satt på soffan brevid mig och jag tror vi delade på all mat =) Han var verkligen min bästa vän.

God Morgon
Här kör vi städ race idag eller vi och vi jag gör och Leo ser på tv just nu. Det är ju vår lediga dag och jag har tagit mig i kragen och städar för gud vad det behövs just nu, ändå var jag bara sjuk i en vecka och lite trött förra veckan.
Hur kan det bli så smutsigt så fort ??
Tycker det e damm på varenda hylla, tvättmaskinen går jag har damsugit 2 av 3 vånigar och dammat nu ska jag skura fläckar =)
Men jag har ju några timmar på mig innan det  är dags att hämta Robin i skolan. 
Det har inte blivit någon pw idag för Leo ville inte men förhoppningsvis bränner jag några kalorier på städningen.









Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)