.

.

torsdag 12 april 2012

Vad har vi gjort idag???

Ja vad har vi gjort idag eftersom jag har varit så upptagen att jag inte bloggar förrens kl 21 på kvällen??
Jo det ska jag berätta......
Vi har varit på Ballbreaker och BOWLAT.
Vi var ju där hela familjen och åt julbort och bowlade  och det tyckte killarna var så roligt så det ville vi göra om och vad passar bättre att göra på ett påsklov :)??
Tror att vi hade lika kul idag även om stämningen med julbord är mera magisk.



Emma vann storslaget fast jag gjorde mitt bästa att tysta ner det eftersom Leo är så tävlingsinriktad. Jag tycker det är viktigare att man har kul och det hade jag iaf.
Efteråt stannade vi på Kinahörnet i Farsta och åt lunch.


På  eftermiddagen/kvällen tog jag Robin och Leo en cykel promenad och delade ut inbjudningskort till Robins kalas medans Micke åkte på fotboll.
1timme och 40 minuter tog det. DET NI!!!!
Jag var så sjukt trött när jag kom hem men 279 kacl brännda gjorde att det hela kändes jäkligt bra :)
Nu sover killarna och jag ska titta på något på datan, gissar att jag kommer somna rätt tidigt i kväll :)

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)