.

.

onsdag 19 september 2012

Hej ni!!
God morgon
Idag är en sån där dag då man tror att man faktiskt borde vara död men av någon konstig anledning är man inte det.   Varför ??  Jo....
Jag har hostat nåt så sjukt i natt så jag har aldrig varit med om nåt liknande, tillslut hostade ja nästan oavbrutet Helt galet, vid 2 trodde jag att jag skulle bli galen så jag gick mer och gjorde en kopp med varmt vatten och honung och den somnade jag faktiskt med i handen men vaknade till lite och ställde ifrån mig den. Annars kanske det hade blivit som när jag bodde hemma och hade hosta och mamma kom med en kopp till mig somnade med den och vaknade på mogonen av att hår, täcke och pyjamas var helt fastklistrade på kroppen : )
Galet att man kan hosta så mycket fast jag tog hostmedicin innan jag gick och la mig.




vises

2 kommentarer:

Sara Gyllensten sa...

Usch, verkligen inte skoj med hosta! Hoppas du slipper den snart! Kram

It's All In My Head sa...

Krya på dig och hoppas ryggvärken avtar snart!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)