.

.

tisdag 11 december 2012

Det här med iPhone

Micke har varit på nåt folkrace möte nu på kvällen så då passade jag på att göra lite nya ringsignaler till telefonen.
Just nu har jag Ett Mirakel med Björn Ranelid och Sara Li, den e ju sååå bra. Ja inte den delen då han pratar förstås men det ä ju det som e så bra med att göra egna ringsignaler, jag klippte bort honom helt enkelt  :))
Men en sak som stör mig med iPhonen är att det är så svårt att föra över saker från datan till telefonen. Nu synkade jag telefonen med datan och då försvann 3 låtar från telefonen, jag vet inte vilka men det märker jag nog när jag vill höra på dom.
Tycker det e lättare med gammla telefonen då man bara valde en låt och sen valde att föra över den till telefonen.



vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)