.

.

onsdag 19 december 2012

Saffrans muffins och pepparkaks muffins

I går känndes som en riktig skit dag, jag gjorde inget vettigt alls.
Leo och jag tittade lite på film och när han gick i väg satt jag kvar framför datan och surfade (vissa dagar tycker jag att man kan fastna hur länge som hels man hittar hela tiden nya saker att läsa om eller undersöka) sen kom han tillbaka och vi tittade lite mer osv.... På kvällen kändes det som jag inte hade gjort en enda vettig grej och det hade jag ju inte iof.
 
Men idag är det andra bullar. Efter att ha lämnat Robin i skolan åkte jag och min kompis och lämnade Leo hos mormor och morfar sen åkte vi till gymmet.
Nä vi var klara hämtade vi Leo igen och åkte och handlade postade viktiga brev, hämtade ut paket och köpte en födelsedags present.
Nu har vi precis ätit lunch och nu väntar vi på att Robin ska komma hem för då ska vi baka muffins och fika hela eftermiddagen och tiita på Kejsarens nya stil.

Jag kan ju inte baka så jag har köpt färdig mix, i pepparkaksmuffinsen ska vi ha i lingon :)



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)