.

.

onsdag 10 april 2013

Robins födelsedag

Jag ägnade hela förmiddan åt att baka.
Robin hade beställt choklad tårta och hans ord är min lag.
Så jag bakade kladdkaka till en botten och socker kaka till dom 2 andra bottnarna så hade jag i choklad mousse, choklad kräm. cremecheese frosting utan på och grädde jordgubbar och maränger uppe på.
Robin hade bestämt allt även marängerna och jordgubbarna.
Leo ville inte baka men han vill lägga på marängerna och jordgubbarna och när robin kom hem från skolan sa han att 
- den var finare än jag någonsin kunde föreställa mig i fantasin.
 sen bakade jag en morots kaka
och äppel muffins men mjölet tog slut så jag tog grahams mjöl och det kunde man tydligen inte.
Dom blev bra konstiga kan jag säga men Robin och Leo äter dom glatt ändå.

Klockan två kom mormor och morfar och hälsade på och när Emma slutade skolan åkte Micke och hämtade henna så vi kunde fira Robin allihopa.





Sen åkte vi till Kista Galleria och åt middag.
Det måste ju vara det bästa stället på jorden.
Robin fick välja restaurang eftersom han fyller år och han valde McDonalds.....
Då kom jag på att vi kan åka till Heon eller Kista eftersom där har dom blandade restauranger så alla kan välja det dom vill.
Och Gud vad bra det blev...
Jag åt mongolisk BBQ som var så sjukt god Micke och Emma tog en rejäl grillad kött bit med pommes och Robin nuggets och Leo cheese burgare.
Alltså mat till alla.
vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)