.

.

söndag 14 juli 2013

På väg mot Kolmården

Ungar och hundar är instoppade, husvagnen packad och 7 km träning är avklarad.
Jag var ute kl 8 och tränade i morse för det blev ingen sovmorgon med två killar som spelade FIFA 13 och skrek i högen sky sen åt jag havregrynsgröt till frukost och kände mig nyttig som få ( men det har jag fixat nu med en stor cappuccino och två vaniljbullar och snart McDonalds)

Nu åker vi till Kolmården och hoppas på att vi slipper punktering eller andra missöden den här gången. 

Observera världens snyggaste tröja (som nu är ett linne) inköpt i natt



1 kommentar:

Unknown sa...

GÄSTBLOGGARE SÖKES!
Har du nått som du vill dela med dig om till mina 300-600 unika läsare dag?


Kanske en rolig historia?
En sann berättelse som förändrade ditt liv?
Kanske om din vardag med ett funktionshinder/sjukdom eller som anhörig till en person med det?
Ett recept på din favorit rätt?
Kanske ett favorit resmål?
Eller nått annat spännande som andra människor skulle bli glada/inspirerande/gripna av att läsa?

Jag söker just nu gäst bloggare som får låna min blogg för att berätta detta viktiga som har att säga!
Det kanske är just du som borde synas på min blogg!
För mer info läs mer här....

http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/gastbloggare-sokes.html

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)