.

.

onsdag 10 juli 2013

Städ dag

I dag har vi haft städ dag, regnet vräker ner ute.
Killarna har hjälpt till att städa men dom e riktiga latmaskar och försöker fusk städa hela tiden.
Jag hade nog hunnit städa mer om jag inte hade behövt rätta dom hela tiden.
Men som belöning fick dom pannkakor till lunch.
Inte min starka sida (lite som bakning)
Oftast köper jag färdiga för killarna är inte särskilt kräsna men i dag gjorde jag egna, total katastrof men dom gick att äta och Leo sa att dom var godare än mormors men det vet jag att dom inte är men jag ror att han bara försökte trösta mig

Ny klippt
Så himla skönt, tog en 5-6 cm och håret känns som nytt igen.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)