.

.

onsdag 31 juli 2013

Tränat

Det där med att gå runt mossen på morgonen har kommit av sig, av fler anledningar, att vi åkte till Skara, att Micke hade semester och det var mysigare att sitta på balkongen och äta frukost och att det regnade i går och i förrgår.
Men idag tränade jag ett tag med Biggest Loser Wii.
Jag har också upptäckt att man kan använda pilates bollen och gummibandet i spelet. ( ja jag vet att jag är snabb)
Men jag måste erkänna att en del övningar med bollen går lite så där då jag trillar av hela tiden.


vises

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Härligt att du är igång, själv så är jag segare än segast och längtar nästan tills semestern är slut så man får in lite mer rutin på motionen igen :P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)