.

.

torsdag 21 november 2013

Vi har pratat namn, Micke vill att han ska heta Ivan i mellan namn efter Ivan Tourina vilket känns fint och hemskt men efter graviditeten kanske jag slutar gråta över allt så då kanske det känns bättre.
Jag har Kevin som förslag för det ville jag redan när Robin föddes men i samma veva var det två andra som vi känner som döpte sina barn till Kevin så vi tyckte det blev lite mycket.
När vi sitter i soffan efter att långt tag kommer Leo ner och skriker -jag vill att han ska heta Kevin efter Kevin Walker, Micke och jag bara tittade på varann och skakade på huvudet, Hur stora e oddsen??
Men vi får väl se för det finns många namn och jag har faktiskt inget super favorit namn så ...


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)