.

.

fredag 21 februari 2014

V27

I dag går jag in i vecka 27.


 Vissa dagar är så dåliga
och i dag är en sån dag.
Jag har varit hos Marcella och fikat på förmiddagen och trots att Micke hade vägarna förbi hemma och skjussade dit mig. (Det är inte särskilt långt att gå men i min takt hade det nog tagit en 20 min)
Sen gick jag raka vägen från Marcella till skolan och hämtade Robin och så gick vi till centrum och handlade, jag tänkte att det var en smart ide att gå med Robin för då kunde han bära lite i sin ryggsäck eftersom jag inte kan bära någonting nästan längre.
Men sträckan från Maarcella till skolan och sen till centrum var uppenbarligen för mycket idag, redan inne på ica kände jag att det här kommer bli svår och det blev det.
På vägen hem var det knappt så benen rörde sig av smärtan och när jag kom hem tog jag två alvedon och la mig i soffan och somnade på en gång.
Tyvärr så var smärtan kvar när jag vaknade och jag känner mig som ett monster just nu, jag kan inte prata och vill inte höra vad killarna har att säga det gör så ont så jag vill bara låsa in mig och skrika.
Maten är lätt lagad men jag vet inte hur jag ska överleva kvällen när alvedon inte hjälper.
Måste boka en tid på MVC och se vad deras läkare säger men som jag har förstått det så finn det ingen hjälp.






vises

2 kommentarer:

Ida Forsberg sa...

Varför har du ont?
Hoppas det blir bättre :)

Michaela sa...

Foglossning :(

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)