.

.

fredag 30 oktober 2015

Det finns ingen som hon

Hon är så go och glad, busig och alldeles underbar.
Idag åkte vi till Tyresö igen och badade.
När vi bytte om stod hon så stilla och fint och bara tittade på allt och undersökte olika saker.



Sen gick vi och duschande och hon har hittills tyckt att duscha är läskigt och obehagligt men idag sa hon ingenting utan stod där så fin och tittade sig om kring.
I  badet lekte hon och plaskade massor, och sken som en sol och skrattade högt, förra gången var hon lite avvaktande i början men inte idag utan var jätte modig och tyckte tom att det var mysigt när Leo tog henne, då la hon ner huvudet på hans axel.

Efter badet satt hon helt stilla på golvet i duschen så jag kunde tom tvätta håret, sen tog hon mig fint i handen så gick vi in till vårat skåp, där lindade jag in henne i en handduk medans jag klädde på mig och enda gången hon blev ledsen var när jag tog av henne handduken, jag tror att hon tyckte att det blev kallt så hon grät medans jag klädde på henne men sen blev hon glad igen och pratade och skrattade medans jag packade ihop våra saker.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)