.

.

torsdag 1 oktober 2015

Ny overall


Det är så otroligt svårt att hitta vettiga och lämpliga kläder till barnen den här årst tiden och värst tycker jag att det är till Nelli.
Jag gillar inte byxor och jacka för att det är två moment när man ska klä på henne och för att det glipar i midjan när hon leker.
Nu köpte jag en cerisrosa overall och i beskrivningen stod det softshell så jag tänkte att det kan funka att leka ute i utan att den blir förstörd.
När den kom visade det sig att det är en vindfleece, fleece kan man inte krypa på marken med.....
Nu behåller jag den ändå för att det är en helt otrolig färg och den är perfekt i vagnen just nu, MEN däremot var den lite trång, när hon skulle på Robins fotbollsträning i går satte jag på henne en tröja under men det blev trångt så nu får jag fortsätta leta efter en skaloverall ändå ......



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)