.

.

måndag 26 oktober 2015

Trött liten tjej

Idag somnade hon samma minut som flaskan var slut. men vi kom inte i säng fören nio.
Jag hade eg tänkt gå upp med  henne tidigare men så tittade vi på fotbollen på tv och så vill man bara se liiiite till.,
Kvällen var lite kaosig Micke åkte och tittade på fotbollen och jag skulle sätta in pengar på Leos telefon för det var någon app han ville köpa, det låter ju jätte lätt men nej då....... först måste telefonen tömmas så den kan uppdateras vilket tog timmar och sedan var jag tvungen att ladda ner en nyare version av iTunes och längre än så har jag inte kommit tröts att vi började kl fyra.
Sen har jag handlat, lagat middag och bakat äppelpaj mellan allt telefon krånglande.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)