.

.

fredag 23 oktober 2015

Vårdcentralen igen då

I morse hade Nelli forfarande feber och skrek hysteriskt nästa hela tiden så jag ringde till vårdcentralen som rådde mig att gå på öppna mottagningen, jag frågade om det var mycket folk där och just då var det 2 st när jag kom dit så var det en före men ändå fick vi vänta i nästan en timma men det gjorde inget för vi hade trevligt sällskap av en från öppna förskolan plus att Nelli hittade det bästa hon vet i livet, en rutchkana.
Det visade sig att hon har nåt som heter höst blåsor och det tar 3-4 dagar innan febern lägger sig och det är inte så mycket man kan göra åt det men man kan ge lite glass för att lindra smärtan i halsen så jag har köpt lite isglass till henne.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)