.

.

fredag 5 februari 2016

2 års kalas

Idag har vi varit på kalas hos Mio.
Han fick en radiostyrd bil i present för Nelli ÄLSKAR radiostyrda bilar så jag tänkte att det skulle nog en 2 årig liten kille uppskatta.


 Nelli blev oerhört förtjust i deras lilla kattunge och den fick MÅNGA pussar av Nelli.
Att Nelli älskar bilar är väl inget nytt
 Lunch fick vi också men det var bara Nelli som åt, Mio bara sprang omkring hela tiden.
Det är vid såna här tillfällen man verkligen uppskattar det man har, även om jag tycker att mat situationen med Nelli är jobbig.
 När Mio blev trött gick vi hem och Nelli somnade också i vagnen på vägen hem så jag ringde till grillen och beställde en kebab rulle som jag gick och hämtade.
Skönt när man inte har förberett någon lunch och inte vill slösa bort tiden då hon sover med att göra mat








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)