.

.

söndag 28 februari 2016

Innebandy cup

Idag har killarna innebandy cup och eg var det samling kl 8 på morgonen men jag kände helt enkelt att jag inte hade varken ork eller lust och jag har inte ens dåligt samvete för det för vi är jämt på match eller cup och vi väcker Nelli jätte tidigt och dessutom be någon hämta oss kl 7 en söndags morgon känns också sådär. Nu när Micke ligger på sjukhus så kände jag att jag skiter i innebandyn idag men killarna ville spel och på första matchen hade de en avbytare så jag frågade morfar om han kunde skjutsa oss och det kunde han.
Mormor tog Nelli så att det skulle bli lite lättare för mig och när vi kom till hallen kom Micke dit för han hade blivit utskriven från sjukhuset.
På cupen förlorade vi stort trots fler avbytare på matcherna.
På vägen hem stannade vi och åt middag på kinan i Farsta.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)