.

.

måndag 31 oktober 2016

Bus eller godis

Halloween betyder bus eller godis och i år var Nellis första år....
Leo ville absolut inte gå med för han tycker att hela grejen med clownerna är för mycket.

Nelli har n egen mask som hon promt skulle ha på ICA, jag tyckte söta spöket men hon ville verkligen ha Frankenstein så då fick hon det :)
 Vi gick till alla grannarna på gatan, de flesta tyckte hon var otroligt söt, några var inte hemma och en var riktigt otrevlig och gillade inte alls att barn kom och ringde på på halloween. (skadeglatt såg jag att vi var dom första av ca 20 barn, måste varit den roligaste kvällen i hans liv haha)
En pappa ropade på sin son för att han skulle komma och se på Nelli och sen kom hans fru också.
Några av grannarna var super trevliga och gjort att vårat minne av halloween blev underbart, måste säga tack nästa gång vi ser dom.
Som vuxen ser man skillnad på genuin glädje och det värmer i hjärtat.

Nelli var så duktig och knatade efter Robin från dörr till dörr, vid några stannade hon och sa -kom mamma kom du också :)
När vi gick hem sa hon -Mera knacka :)
Sen var hon så otroligt nöjd över sitt godis och och la upp allt på bordet och tittade på det sen la hon tillbaka allt i hinken.
Efter maten tog jag fram choklad pumpurna som jag hade köpt till idag. Alla älskade dom och blev jätte glada men det var Bara Robin som åt upp sin.













vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)