.

.

torsdag 6 oktober 2016

Vilket humör

I samma veva som hon fyllde 2 så märkte vi en humörs skiftning hos Nelli men jag tycker den rann uti sanden men nu verkar den vara tillbaka och tusen gånger värre än förra gången.
Vilket jävla humör....
För det första är hon envis.
För det andra ska hon göra allt annat än det v ska göra
För det tredje så gråter och och skriker för allt hela tiden.

Dessa tre saker gör att hon driver mig till vansinne hela dagarna. Hon ska inte äta utan bara göra nåt annat, jag försöker lirka och övertala men kommer ingen vart och då blir jag arg eller tar bort maten och då gråter hon så att ingen annan i familjen kan äta.
När hon sitter på pottan gör hon allt annat än att kissa och bajsa och tillslut tar jag bort henne för oftast sitter hon för för att vi ska gå till skolan eller sova eller dyl och då finns det tillslut inte mer tid och då skriker hon, i Morse skrek hon så fast vi var tre personer så fick vi knappt på henne kläderna och hon skrek hela vägen till skolan och sparkade  och slogs.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)