.

.

tisdag 29 november 2016

Lika glad idag

Idag vaknade Leo av sig själv igen och gick ner på en gång för han hade glömt sin telefon och ville ladda den innan han gick till skolan. Till frukost ville han ha "vanilj yoghurt" eg är det vaniljkvarg som jag har mixat med ett ägg. Och efter det åt han havregrynsgröt.
Det gick lika bra för honom att klä på sig och gå som igår.
Han kom hem lite tidigare idag än i går. Han får välja om han vill var med på lunchrasten innan han går hem och igår var han med men idag gick han hem när den började.

Jag frågade om han hade ätit lunch och då svarade han -ja tomat soppa och två mackor.
eeeeh va? tänkte jag han äter bara sin special kost som är pannkakor men jag önskar att han skulle äta något med mer näring men han vägrar så jag är glad att han äter nåt.

Sen efter ett tag ville han ha pepparkakor mn det sa jag nej till och då ville han ha pizza och det fick han. Efter en stund fick han syn på min havregryns gröt och frågade om han också kunde få.

Där någonstans trillade poletten ner.
Jag glömde att ge honom medicin i morse, det var säkert förklaringen till att han åt tomatsoppan till lunch.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)