.

.

tisdag 22 november 2016

Psykiskt utbränd och svår deprision

Idag har jag haft mitt vanliga veckosamtal med Leos doktor och i dag pratade vi i 1timma och 42 minuter.
Han har kommit fram till att det inte är Leos ADHD som gör att han inte klarar skolan utan att han har gått in i väggen.
Han tog Mickes operation i våras mycket hårt men visade det inte och jag mådde för dåligt för att ta tag i honom ordentligt. Sedan gick jag in i väggen så allvarligt i juni att det ville lägga in mig tills jag började må bättre, detta påverkade också Leo jätte hårt men han visade inte det heller utan när han sedan började skolan så brast det för honom och from idag så är Leo sjukskriven och ska bara gå i skolan en liten stund om dagen tillvidare så får vi se om det hjälper.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)