.

.

måndag 28 november 2016

Världens bästa dag


Bortsett från att jag vaknade jätte sjuk, eller det började redan i går kväll.

Men Leo har varit så glad idag så det gör inget att jag är så här sjuk.

Det började i morse när klockan ringde kl 8 så var han radan vaken och frågade om han kunde få pizza sallad till frukost och det fick han och den åt han i sängen, sedan ville han ha en choklad macka men det sa jag att han inte fick och då frågade han om han kunde få med ost och skinka på och det sa jag ja till, då sa hem men skynda klockan är redan 37 (han ska klä på sig ytterkläderna 40).
Han åt halva sin macka och klädde på sig glatt och gick till skolan.

Mamma och pappa tog Nelli för att jag är så sjuk och pappa vara här och hämtade henne vid tio sen gick jag och la mig i soffan och sen kom Leo hem igen, lika glad som på morgonen och allt hade gått jätte bra i skolan också.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)