.

.

söndag 22 september 2019

Kalas på Leos lekland

Idag har vi varit på Agnes kalas på Leos lekland.
Nelli hade jätte kul och det var verkligen jätte kul att gå runt med henne och leka där men tyvärr var jag sjukare än jag trodde och efter en stund kändes det som jag skulle svimma även om vi inte ens klättrade omkring särskilt mycket.
Nelli är så försiktig av sig när hon leker så hon hoppade mest studsmatta lekte lite i bollhavet och så åkte hon den lilla ruchkanan på småbarns avdelningen men det är ett stort steg för henne.
Sen träffade hon ett barn från dagis som hon lekte med en liten stund för dom skulle gå hem.
På slutet började jag få panik för att jag mådde så dålig men hon hade så roligt att jag ville inte säga att jag ville åka hem.
När Leo kom ut och kramade barnen så lyckades Nelli också få en kram trots den absurda kaosen och sedan gick Agnes hem så då tyckte Nelli också attvi kunde åka hem, vi missade precis bussen så jag ringde till pappa och frågade om han kunde komma och hämta oss.
Vi hann hem precis så jag hann se sista 20 minutrarna på aik matchen.










Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)