.

.

söndag 26 september 2010

Nä vi gör inte alls exakt samma saker varje helg :)

På förmiddagen var vi på lekslottet i Tumba för tredje söndagen i rad men vad kan jag säga??

Det är ett underbrt ställe att vara på med sina barn, massa rutchkanor att åka i hoppborg att hoppa i, sjysst fika, Emma har varit med också så det har bidragit till att Micke och jag har haft lite egen tid tillsammans på ett okonstlat sätt vilket har gjort att vi har slutat vara osams och kan erkänna att vi älskar varann massor, det har ju iof aldrig varit en hemlighet från min sida, kan inte leva med han men kan inte leva utan han heller.

Jag har helt enkelt haft en underbar helg med dem jag älskar mest. Y



På kvällen var vi på AIK Innebandy i solna hallen, jag älskar innebandy, Leo också hela första perioden satt han med händerna i knät och bara tittade konsentrerat, sen gick dt över kan man säga, lite mat och han blev helt speedad, sanslöst : )

Y

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)