.

.

fredag 29 juli 2011


Denna regninga dag förvandlades till en bastu. Det är hur varmt som hels ute.

Idag har jag ätit spenatsoppa till lunch, det är en gammal favorit som jag inte ätit på säkert ett halvår, jag har en viss tendens att hitta en favorit rätt och så äter jag den VARJE DAG tills jag ledsnar. Men nu är den tillbaka igen och det var sureränt :)

Men men nu är det snart dags för MIDDAG mat mat mat men det är det som gör livet underbart idag blir det pjeskaviska varför äta svenskt??



Jag ahr fastnat lite i Gossip Girl idag, tittade när den hade premiär i sverige och tyckte den var skit, vet inte varför riktigt idag, och just nu saknar jag någon serie att frossa i. Jag har precis kommit ikapp USA med serien Pretty little liares så nu måste jag vänta till varje torsdag då den sänds i USAmen vad ska jag titta på emellen ?? Ja nu har jag ju Gossip girl, i bara 5 sesonger att titta ikapp :)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)