.

.

onsdag 5 oktober 2011

Loose Fit


Kör på en loose Fit idag. Tröjan är en stor vid modell aningen för stor, för det fanns bara en kvar och det var en medium och jag var bara tvungen att ha den.

Men egentligen är tanken att jag ska ha den till ett par tajta svarta byxor men jag var ledig i dag och tycker att det är så skönt att såsa omkring i mina stoora jeans, tur att jag är så kär i min tvätt maskin för jag har mer eller mindre bott i dom här sen jag köpte dom :) borde nog köpa fler innan dom här blir helt uttvättade.
Skulle vilja ha ett par ännu vidare och har kollat runt lite men inte hittat några. Tips nån???
Leos dagis fröken hade ett par jätte snygga idag och hon hade köpt sina på Stadiun för 2 år sen (typiskt) men Stadium ??? Trodde inte dom hade jeans.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Loose, precis min favoritklädsel. Jag har köpt loose-jeans på Lindex nu i höst, kommer inte ihåg vad de heter men de är gör-goa! Och snygga ;-)
Kram

Linda aka Javamorsan sa...

Allt är loose hos mig :) Kanske ändra det när jag fått bort tjockmagen vem vet :)

Men snygg är du i alla fall!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)