.

.

söndag 2 oktober 2011

Vilken konstig kväll det blev...

Jag har ju lite allmänt svårt för förändringar och att saker inte är som vanligt så i kväll var jag lite förvirrad.

Det var ju ingen ide att äta middag eftersom vi åt lunch vi hlv 3, vi värmde lite mat åt killarna vid halv 7 så dom skulle få i sig någonting innan dom gick och la sig.
Men vad konstigt allt har varit jag var så trött efter bion och all underbar mat jag åt så medans killarna tittade på film somnade jag på soffan och vaknade vid 17 (jätte skumt) och sen har man det inrutat i sig att då är det dags att laga mat men det skulle vi ju inte och helt plötsligt skulle killarna sova jisses

Galet känns det iaf för mig som vill ha allt inrutat :)
Micke och jag åt lite räkor, rostat bröd och vin till Gustavsson 3 tr så rolig :)


1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Ja men det verkar som du fick en fin kväll i alla fall :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)