.

.

måndag 14 maj 2012

14 Maj

Vilken kort vecka vi har.....


Ännu kortare för mig eftersom jag är ledig på onsdagar.

Det blev ingen träning idag på morgonen igen och idag har jag ingen ursäkt eftersom magen verkar vara bra igen. Enda trösten är att jag klippte vår lilla gräsmatta med handsax när jag kom hem (gräset var så långt så det gick inte att ta gräsklipparen).

Jag har satt ut blommorna i balkonglådorna på balkongen (inte planterat utan bara ställt ut dom) så jag ska se om jag gillar det eller om jag ska byta ut nån,det gör ju inget om dom står där i några dagar i sina krukor till jag bestämt mig, så himla velig i år : )

Vad svårt det är att ta kort på blommor så dom blir rättvisa.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)