.

.

tisdag 12 juni 2018

Efter skolavslutningen gick vi hem och dukade, gick ut med Tuffs och lite sånt tills mormor och morfar kom för att fira Leo Jag tror att det här var en av Leos bästa födelsedagar någonsin.
Han blev så otroligt glad över alla sina presenter och jag tycker att det han fick i år var riktigt bra. Han fick kläder och skor men han fick också ett "tv spel" dvs. Mormor och morfar gav honom ett kuvert med pengar och en lapp där det stod WWE 2.19.
För varje höst släpper de både FIFA NHL och WWE och Leo önskar sig inte så mycket i födelsedags present så jag tycker att det här var  jätte smart.
Vi åt tårta med mormor och morfar och sedan gjorde vi sällskap med dom hem för Leo ville så gärna prova sina fotbollsskor. 
Robin och Leo kunde inte riktigt hålla sams på fotbollsplanen trots att det var Leos födelsedag men jag tror att Leo hade en bra dag iaf.













vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)