.

.

måndag 25 februari 2019

Sportlov

På helgens innebandy cup så sa Nathalie till Nelli att hon kunde komma dit


 på sportlovet så hon smsade mig och berättade att hon hade sagt det till Nelli och att vi fick komma och hälsa på när vi ville, så idag var det fint väder och jag har känt mig riktigt förkyld så då tänkte jag att det var bra att gå och hälsa på när man kan vara ute i det fina vädret.
Leo följde också med för han tycker att det är så mysigt med kaninerna.



Sen var det dags för dom stora tjejerna att äta lunch och då fick Nelli också lunch, och som vanligt när hon är hemma hos andra så äter hon som om hon aldrig har fått mat förut så hon åt tre portioner.
Och hon tyckte det var så kul att äta med de stora tjejerna och tom Leo fick i sig lite lunch.








vises


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)