.

.

torsdag 14 februari 2019

Alla hjärtans dag

Jag tror att Robin och Leo vart lite piggare i morse när dom fick choklad hjärtan till frukost.
Och av mormor och morfar fick vi världens finaste burk med choklad, Leo och Nelli bråkade såklart om vem som skulle få det stora hjärtat så dom fick dela.
Efter frukosten gick jag och Nelli med Leo på utvecklings samtal och sedan gjorde vi pyssel/presenter till Emma nästan hela dagen.

Jag finner inga ord för hur otroligt duktig Nelli är.
Jag klippte ut en pappers remsa vek den och lät Nelli limma den och sedan satte jag ihop den till ett hjärta. Det är lite trixigt att sätta ihop den.
Sedan ville Nelli klippasjälv och jag tänkte att nu blir det jätte snett men det blev det inte, och så vek hon remsan på mitten, limmade och satte ihop den.
Det var krångligt för henne att sätta ihop den men honlyckades tillslut med varje hjärta, några blev lite snea men det märktes knappt.
Tycker det var helt otroligt då mina barn på jobbet som är 10 år gjorde såna igår och hon är bara 4.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)