.

.

onsdag 21 augusti 2019

Ansiktsmålning

Idag fick barnen ansiktsmålning, vi hade tur för vi var jätte sena till dagis för Nelli grät i en halvtimme för att hon inte hade någon klänning som hon tyckte var fin, så jag blev lite rädd att de hade plockat undan redan när vi kom men det hade dom inte. Jag hade inte tid att stanna och titta så jag fick vänta tills jag kom hem på kvällen. Nelli var så himla fin.
Sen blev det lite kaos vid läggdags. När jag sa att vi skulle borsta tänder och tvätta bort färgen var hon med på det men sen kom jag på att Robin inte hade sett henne så då sa jag att vi bara tvättar händerna och borstar tänderna och så tvättar vi ansiktet när Robin har kommit hem men då började hon stor gråta för hon inte ville borsta tänderna och jag försökte få henne och sluta gråta så att färgen inte skulle rinna bort, Nelli är ju lite så där så hon slutar aldrig gråta så hon grät i soffan för att jag var dum och efter att Robin kom hem så grät hon för att hon hade förstört färgen fast alla sa att den inte var förstörd.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)