.

.

lördag 3 augusti 2019

Cykla

I går kväll när vi var ute och sparkcyklade frågade jag Nelli om vi inte skulle prova den vanliga cykeln och det ville hon.
I morse var jag lite skeptisk till om hon fortfarande skulle vilja det men det ville hon.
Så vi tog fram cykeln när vi gick ut med Tuffs, först stannade vi och pratade med mamma som var på väg hem från affären när vi gick ut. Jag tyckte att det var konstigt att Tuffs drog som en galning i kopplet för jag var så upptagen med att hjälpa Nelli ner för backen så jag såg henne inte.
Sen gungadeNelli i 2 minuter men hon tyckte nog att cykla var roligare för hon frågade om vi kunde cykla ist.
Vi var ute och cyklade i säkert en 30-40 minuter, när vi kom hem gick hon in till Agnes och lekte. Hon har frågat efter Agnes sedan vi kom hem från Motala men dom har varit bortresta.
Jag hann titta på när Robin spelade en pytte stund sedan kokade jag lite nudlar och då kom Nelli hem så vi åt lunch och tog med cykeln och gick till Mossen med Leo för att spela fotboll men där var det massor med folk så vi gick till Mörtvik istället.
Leo blir lite grinig när vi spelar fotboll framförallt när det är dags attgå hem.
Det är trist tycker jagför det är inte så kul att gå iväg med honom och göra något med honom och sen blir han otrevlig och sur.




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)