.

.

lördag 31 augusti 2019

Hål i öronen

Av någon anledning frågade Nelli i går kväll om hon fick ta hål i öronen idag. Vi har pratat många gånger om att ta hål i öronen och jag har berättat att hur det går till och att det gör jätte ont men går över sen.
I morse när hon vaknade så frågade hon om vi kunde göra det och jag sa ja. Jag trodde inte riktigt att hon skulle våga. Hon frågade först Leo om han kunde följa med och blev jätte ledsen när han sa nej. Sen frågade hon Robin men han sa också Nej. Lata skitungar.
Men sen ville hon gå iaf.
När vi kom dit var han precis klar med en kund så vi behövde bara vänta någon minut. Han hade heller inte några örhängen kvar bara ett par gröna och ett par diamanter så jag trodde hon skulle bli ledsen men hon tog diamanterna och var super lycklig över dom.
Hon ville sitta i mitt knä. Och när han skulle börja kramade hon mig krampaktigt men han så åt henne att slappna av och jag sa att hon skulle blunda så då gjorde hon det.
När han gjorde första så grimaserade hon och det såg ut som hon skulle börja gråta men det gjorde hon inte.
 Jag sa åt henne innan att hon fick inte skrika om det gjorde ont för om någon annan frisör klipper en kund och hon gallskriker som hon gör hemma för allt som inte ens gör ont så kommer frisören klippa fel.
Sen gjorde vi andra örat och då grimaserade hon igen men blev inte ledsen, jag vet inte om det var för att frisören sa att andra örat gör inte alls lika ont som första.


Utanför salongen var hon så otroligt stolt och inte ett dugg ledsen.

Sen smög hon upp på Leos rum och och öppnade dörren och ropade tadaaa.
Leo tyckte att hon var så fin duktig och modig och sedan bar det av ner till Robin 







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)