.

.

onsdag 16 december 2009

Ledig onsdag


I dag har vi varit ute och åkt pulka.
Vi gick och handlade direkt efter frukosten och sen gick vi och åkte pulka men det var onte så lyckat, Leo grät hela tiden tills jag tillslut gav upp och gick hem, typiskt tyckte jag för i går ville de så gärna åka pulka men då var vi tvugna att gå till dagis och i dag kunde vi vara ute hur länge som helst men men.....
Når vi kom hem sa han att han frös och då trodde jag att det var pga overallen sör den e sååå j''''a dum dom har gjort en dragkedja på benen som åker upp hela tiden så skorna blir fyllda med snö och byxorna blöta, men när vi väl tog av allt var han faktiskt inte kall om benen så jag vet inte alls varför han var så ledsen.
Efter att dom sovit gjorde vi ett nytt försök och satte då på en extra tröja och då gick det bättre då hade dom kul båda två.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)