.

.

fredag 10 augusti 2012

Så var sommaren slut

Nu har verkligen kylan kommit, även om det står 18 grader på termometern så är det verkligen kallt. Största beviset är nog balkongen, solen verkligen gassar där just nu men när jag gick ut för att känna om det gick att äta frukost ute var det så kallt att jag gav upp den tanken.
För kallt i solen..... Men det är ju inte riktigt så att vi haft en underbar sommar heller.
Men det vart en sån snabb omställning, förra veckan hade vi verkligen varmt, precis så man hann vänja sig vid att ta shorts varje dag och vips så var det borta.

Idag är också typiskt nog min offisiella sista dag på semestern, känns sorgligt, tråkigt och fruktansvärt även om jag faktiskt tycker det ska bli jätte kul att gå tillbaka till jobbet på måndag så känns det i hjärtat att inte få vara med Robin och Leo varje dag. Dagis har studiedag måndag och  tisdag och Robins skola tors och fredag så dom får vara hos mormor och morfar hela nästa vecka innan skolan börjar.




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)