.

.

måndag 22 september 2014

hemsk hemsk hemsk dag

Straxt efter att killarna hade gått till skolan i morse (i storm och ösregn) så blev Nelli ledsen, sen blev det bara värre och värre tills hon skrek hysteriskt i falsett och det pågick ett tag, jag trodde kanske att hon var hungrig så jag gav henne en flaska som hon åt halva av, sen började det igen...
Efter ett tag gick det över och hon pratade och skrattade massor sen från ingenstans började hon gråta hysteriskt igen och inget hjälpte. Jag gjorde allt man kan tänka sig men hon bara grät hysteriskt. Till slut la jag mig och ammade henne och då somnade hon på en gång. Egentligen ville jag inte amma henne för jag undrar om mag knipet berodde på maten jag åt igår.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)