.

.

söndag 29 november 2015

Första advent


Vi har firat första advent hela dagen.
Robin ville tända första ljuset och det fick han.Sen gick vi till kyrkan för Robin frågade för ett tag sedan varför vi aldrig går dit och jag hade inget bra svar på det så då gjorde vi det idag då de hade adventsfirande.
Sen på eftermiddagen åkte vi till IKEA och åt julbord och man får säga vad man vill men de har riktigt bra mat där dessutom hade de mitt och Mickes favoritmärke på sillen det tyckte jag var en kul överraskning och deras varmrökta lax var perfekt och kroppkakorna lika så.
 När vi kom hem åkte Micke och spelade match och jag vilade eftersom jag fortfarande är sjuk och det tog på krafterna att göra allt idag.
Sen avslutade vi dagen med massa fika.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)