.

.

torsdag 2 januari 2020

Storvreta cuppen 2020

Efter matchen släppte Micke av oss i centrum för att vi skulle köpa lite godis till Nelli för at vi skulle mysa lite på hotellet och äta godis och kolla på film.
Det gick lite så där, jag är säker på att vi gick åt rätt håll när vi kom ut ifrån butiken men av någon anledning kom vi aldrig till hotellet så tillslut tog jag fram kartan och upptäckte att vi var på andra sidan stan så vi vände och gick tillbaka, men det var lättare sagt än gjort när det var kolsvart ute så vi bad några killar om hjälp. Och tillslut stog vi framför hotellet från ett helt annat håll än vad jag trodde att vi skulle komma så jag hade trott, dessutom blåste det fullkomlig storm ut så jag var förvånad tt vi inte fick något i huvudet.
  








Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)