.

.

torsdag 19 november 2020

vilken morgon

Nelli vaknade straxt innan 8 och jag reflekterande över att jag inte hade hört Leo så jag gick upp och tittade och han sov. Han har sagt flera gånger att hans larm inte ringer men jag tror att han antagligen inte ställer det ordentligt eller gör nåt annat fel.
Men han kom iväg till skolan iaf. 
Jag har hostat fruktansvärt hela natten och känner mig mer död än levande. 
Förstår inte hur jag kan bli sämre och sämre. 
Robin är så snäll. Jag behöver verkligen posta ett brev och han slutar 15 och då har dom redan tömt postlådan så han gick och postade brevet innan skolan. 
Nelli verkar mycket piggare idag och satte igång att pyssla reda innan frukosten. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)