.

.

tisdag 23 februari 2021

Utvecklingssamtal

Idag har jag haft utvecklingssamtal med Robin och Leo.
Så himla smidigt att ha utvecklingssamtal på telefonen/paddan. Först var det Robin. Han loggade in och fixade allt så det var klart när jag kom hem från jobbet, så jag behövde bara klä av mig och sätta mig. Sen var det dags för Leos och då gick Robin och hämtade Nelli. Leos samtal gick så himla bra, dom var så glada och nöjda med hans arbete och sa att det kändes som han mår mycket bättre nu.
Och hans omdöme från matte läraren kommer jag nog aldrig glömma. 
Trots obefintlig arbetsinsats under flera veckor klarade han provet och ligger på ett D i matte. 
Ja vad ska man säga?
Sen spelade jag och Nelli minecraft med Robin. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)