.

.

lördag 25 september 2021

Nytt skåp

Efter att äntligen tagit bort tvn som stod i hörnet så har jag köpt ett skåp ist så nu slipper alla mina träningssaker ligga på golvet i vardagsrummet och alla Nellis laddare hörlurar osv.
När Nelli kom hem från skolan hjälpte hon mig att bygga ihop den, hon gjorde faktiskt det mesta.
Hon är så himla duktig på såna här saker och hon tycker att det är kul. Hon hade en liten meltdown i mitten för hon råkade göra så det sprack lite och blev så ledsen så hon låste sig helt. Jag blev inte ens arg och jag sa att det inte gjorde något och jag försökte övertala henne att fortsätta. 
Efter en stu släppte det och så fortsatte hon att skruva ihop den. 

                           FÄRDIGA

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)