.

.

lördag 23 juli 2022

adhd

Ibland kan jag komma på mig själv med att ha ett riktigt klassiskt adhd beteende.
 
Idag medans jag kokade ägg och nudlar till frukosten började jag tömma diskmaskinen men eftersom jag (eller rättare sagt Leo) har köpt nya glas gick det inte att gå in dom i skåpet.
Så jag började rensa på översta hyllan där det står glas och muggar vi aldrig använder men kom på att det är ingen ide att ställa något där för allt blir helt flottigt där för det är så stort glapp mellan skåpet och dörren så jag kom på att om man sätter dit en magnet så kanske glappet försvinner så jag ritade fram magneter och skruv men det gick inte så jag fick hämta borrmaskinen. 
Fick dit magneten sorterade bort allt som vi kan kasta och ställde in alla glas. 
SEN åt vi frukost.... 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)