.

.

måndag 13 juni 2022

Det går bra ibland.

Idag när jag skulle lämna Nelli på morgonen så var allt låst och släkt. Dom hade visst studiedag.
Så jag fick ta med mig Nelli till jobbet. Hon blev så glad att hon hoppade och dansade hela vägen dit. 
Det var tur i oturen att jag skulle vara i skogås idag. Det tar vara 10 minuter att gå från Nellis skola. 
Hon klarade sig bra själv hela dagen. Jag hade så mycket att göra att jag glömde bort att hon var med tom. Sen vid 11 gick jag till matsalen för jag tänkte att jag skulle finnas där för henne, för att hon kanske tyckte det var en konstig situation men när jag kom dit hade hon redan ätit färdigt för 6 åringarna och 1orna åt10. 30 så hon behövde inte mig då heller.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)