.

.

fredag 9 december 2022

Lite bättre

Idag är det också lite bättre, men jag och Tuffs låg i sängen större delen av dagen ändå för jag är inte så bra att jag orkar göra så mycket.
6
Jag lämnade Nelli i morse och gick hem och la mig sedan gick jag upp vid halv elva och pratade lite med Leo innan han åkte till skolan sedan vilade jag igen till ett, då gick jag och hämtade Nelli, handlade och bakade en pepparkaks kladdkaka som vi åt när Robin kom hem. 
Han fikade bytte om och gick igen för han har nån tomte cup med handbollen. Så Nelli och jag hade Taco mys själva och tittade på Bamse. 
Leo brukar inte äta med oss men idag åt han inget. Han har varit hemma en vecka från skolan för han har haft ont i magen. Först trodde vi det var kräksjukan men det blev aldrig något utan bara jätte ont i magen. Igår var det bättre men idag har han ont igen. 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)